مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 18:302021-10-16بين الملل

امیرعبداللهیان: رشد داعش و گروههای تکفیری در افغانستان خطرناک است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش با محکوم کردن اقدامات تروریستی در هفته های اخیر در افغانستان، - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش با محکوم کردن اقدامات تروریستی در هفته های اخیر در افغانستان، رشد داعش و گروههای تکفیری در این کشور را خطرناک توصیف کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش با محکوم کردن اقدامات تروریستی در هفته های اخیر در افغانستان، رشد داعش و گروههای تکفیری در این کشور را خطرناک توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پتر لاونسکی دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش که به منظور برگزار ی پنجمین دور گفتگوهای سیاسی بین دوکشور به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده، با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار مناسبات بین جمهوری اسلامی ایران و اتریش را دیرینه و قدیمی خواند و تصریح کرد، ما برای این روابط اهمیت زیادی قائل هستیم.

امیر عبداللهیان با ابراز امیدواری در زمینه افزایش همکاریهای اقتصادی و تجاری بین دو کشور، از اهدای محموله واکسن از سوی اتریش به کشورمان قدردانی کرد و خواستار همکاری های بیشتر دوکشور در زمینه همه گیری و واکسن کرونا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: رشد داعش و گروههای تکفیری در افغانستان خطرناک است

امیرعبداللهیان: رشد داعش و گروههای تکفیری در افغانستان خطرناک است