مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-16سياسي

گره گشایی از کار مردم؛دستاورد اصلی سفر هیات دولت به فارس


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به فارس، مصوبات کلانی شکل گرفت اما مهم ترین دستاورد این سفر، - جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به مصوبات و دستاوردهای سفر هیئت دولت به استان فارس اظهار داشت: در این سفر، چند هزار میلیارد تومان اعتبار جهت پروژه های مختلف مصوب شد اما اعداد و ارقام چندان مهم نیست بلکه آنچه در این میان اهمیت دارد، گره گشایی از کار مردم و حضور و ارتباط مستقیم رییس جمهور و اعضای هیات دولت با مردم است.

وی اضافه کرد: سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت، سنت حسنه و پسندیده ای است که از دولت های گذشته تاکنون وجود داشته و استمرار آن اثربخشی خود را دارد.

قادری با اشاره به مصوبه های حوزه راه سازی بیان کرد: در این سفر، تفاهم نامه قطعات 7 و 8 آزادراه شیراز-اصفهان ایجاد شده و تامین اعتبار کمربند شمال شرقی بر اساس آورده دولت، همچنین تامین 200 میلیارد دلار جهت اجرای خط آهن شیراز-بوشهر از دیگر مصوبه های این بخش می باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان همچنین با اشاره به مصوبات عمرانی حوزه بهداشت و درمان گفت: تکمیل بیمارستان های جایگزین نمازی و جایگزین میانرود همچنین بیمارستان جنرال صدرا، از دیگر مصوبات سفر هیئت دولت به استان فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از کار مردم؛دستاورد اصلی سفر هیات دولت به فارس

گره گشایی از کار مردم؛دستاورد اصلی سفر هیات دولت به فارس