مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-16سياسي

ضرورت مراجعه اصناف لرستان برای تزریق واکسن کرونا


استاندار لرستان بر ضرورت مراجعه اصناف استان برای تزریق واکسن کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمباحث مختلفی مطرح شد که راهپیمایی روز سیزدهم آبان ماه از مهم ترین موضوعات مورد بحث بود و با تصمیم ستاد مقرر شد این راهپیمایی برگزار نشده و صرفاً در قالب برگزاری مراسم یا همایش در اماکن روباز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام پذیرد.

وی ادامه داد: برگزاری نماز جمعه از دیگر نکات مورد بحث در این جلسه بود که البته با توجه به شرایط نسبتاً مطلوب استان، نماز جمعه بدون هیچ مشکلی و با رعایت کامل دستورالعمل ها برگزار می گردد.

استاندار لرستان در خصوص محدودیت های منع تردد شبانه افزود: در خصوص ترددهای شبانه، این محدودیت کما فی السابق به قوت خود باقی است و تداوم خواهد یافت و در صورت تخطی از مصوبه ستاد ملی، متخلفین با جریمه مواجه خواهند شد.

زیویار با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری آمار مبتلایان و مرگ بر اثر بیماری کرونا 4 برابر شرایط کنونی بود ادامه داد: پایین آمدن آمار در استان به دلیل انجام واکسیناسیون های اخیر و رعایت پروتکل های بهداشتی است که ضرورت دارد واکسیناسیون هم استانی ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی اظهار داشت: گزارشات واصله به ستاد استانی مقابله با کرونا از عدم رغبت و استقبال کم اصناف استان از واکسیناسیون حکایت دارد که ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مراجعه اصناف لرستان برای تزریق واکسن کرونا

ضرورت مراجعه اصناف لرستان برای تزریق واکسن کرونا