مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-16سياسي

بررسی یک فوریت طرح منشور کارگروه حسابرسی و نظارت مالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح دستورهای جلسه شانزدهم شورا، گفت: این جلسه با حضور آقای زاکانی شهردار محترم تهران برگزار خواهد شد و در اولین دستور دو فوریت طرح اصلاح تبصره 30ماده واحده بودجه 1400 در خصوص .

- خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح دستورهای جلسه شانزدهم شورا، گفت: این جلسه با حضور آقای زاکانی شهردار محترم تهران برگزار خواهد شد و در اولین دستور دو فوریت طرح اصلاح تبصره 30ماده واحده بودجه 1400 در خصوص بهبود وضعیت پوشش بیمه کارکنان شهرداری به منظور ارتقا سطح رفاه آنان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: این اقدام می تواند اثر بخشی مناسبی در خدمت رسانی نیروهای خدوم شهرداری تهران به شهروندان عزیز تهرانی داشته باشد و نیز در راستای توسعه پایدار نیروی انسانی مثمر ثمر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بررسی دو فوریت طرح بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا دستور دوم این جلسه است.

اهمیت این امر از این جهت است که با بالارفتن نرخ واکسیناسیون در تهران و کشور که همزمان بازگشایی مدارس را نیز در آبان ماه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی یک فوریت طرح منشور کارگروه حسابرسی و نظارت مالی

بررسی یک فوریت طرح منشور کارگروه حسابرسی و نظارت مالی