مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-16ورزشي

قهرمانی ایران در قدیمی ترین تورنمنت/ افغانستان شگفتی ساز شد


با پایان سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر، مردان تکواندو کشورمان موفق شدند بر سکوی قهرمانی این رویداد بایستند؛ ترکیه نایب قهرمانی شد و پاکستان به مقام سومی رسید.

- و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در گروه مردان از روز گذشته جمعه 23 مهرماه آغاز و امروز به پایان رسید.

این دوره از رقابت ها با حضور 171 تکواندوکار از 9 کشور ایران، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، عراق، لبنان و هند و در هشت وزن 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم پیگیری می شود.

در پایان این رویداد بین المللی، تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و 1004 امتیاز توانستند جام قدیمی ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ببرند، هوگوپوشان ترکیه با کسب سه مدال نقره و 168 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و پاکستان با یک نقره و 59 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

تیم های افغانستان (دو مدال برنز و 50 امتیاز)، روسیه (یک برنز و 26 امتیاز)، هند (بدون مدال و 18 امتیاز)، عراق (بدون مدال و 9 امتیاز)، لبنان (بدون مدال و پنج امتیاز) و ارمنستان (بدون مدال و امتیاز) به ترتیب در رده چهارم تا نهم قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی ایران در قدیمی ترین تورنمنت/ افغانستان شگفتی ساز شد

قهرمانی ایران در قدیمی ترین تورنمنت/ افغانستان شگفتی ساز شد