مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-16ورزشي

ارتقای ورزش قهرمانی با زمینه سازی درک بهتر معلولان ورزشکار


رییس فدراسیون ناشنوایان کشور با بیان اینکه هیچ فرقی بین افراد ناشنوا و شنوا نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: ما باید ناشنوایان را به خوبی ببینیم و درک کنیم و زمینه را برای قهرمان شدن آن ها آماده کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس فدراسیون ناشنوایان کشور با بیان اینکه هیچ فرقی بین افراد ناشنوا و شنوا نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: ما باید ناشنوایان را به خوبی ببینیم و درک کنیم و زمینه را برای قهرمان شدن آن ها آماده کنیم.

مهران تیشه گران، امشب 24 مهرماه در آیین گرامیداشت هفته تربیت بدنی و روز عصای سفید، اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا که باعث تعطیلی بیشتر فعالیت های ورزشی شده بود ، ولی به همت ادارات کل کشور برخی از مسابقات در حال برگزاری است و امیدوارم که بعد از این هم در سطح جهان این مشکل حل شود و همه ما بتوانیم به زندگی عادی خودمان برگردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از جمله مشکلات ورزشکاران ناشنوای عدم انتقال خواسته های خود به مخاطب است و بر همین اساس، مظلوم ترین محرومیت ها و محدودیت ها ناشنوایی است.

تیشه گران با بیان اینکه هیچ فرقی بین افراد ناشنوا و شنوا نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد : ما باید ناشنوایان را به خوبی ببینیم و درک کنیم و زمینه را برای قهرمان شدن آن ها آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ورزش قهرمانی با زمینه سازی درک بهتر معلولان ورزشکار

ارتقای ورزش قهرمانی با زمینه سازی درک بهتر معلولان ورزشکار