مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-16سياسي

لزوم راه اندازی حداقل 2 مرکز واکسیناسیون دانش آموزی در شهرستان ها


فرمانداران توجه داشته باشند که در هر شهرستان حداقل دو مرکز واکسیناسیون دانش آموزی راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: برای پوشش صددرصدی واکسیناسیون جدای از مبحث سنی باید در حوزه قشری کار کنیم و برای هر قشر ضوابط اجرایی متناسب برای انجام واکسیناسیون ارائه شود.

وی افزود: طرح ویژه نظارتی برای کنترل واکسیناسیون اصناف پرتردد مانند نانوایی ها و سوپرمارکت ها با حضور نماینده بهداشت و درمان اجرایی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر راه اندازی مراکز واکسیناسیون ویژه دانش آموزی ادامه داد: ایجاد مراکز واکسیناسیون ویژه دانش آموزی در مدارس موجب ترغیب و تشویق آنان به واکسیناسیون و ایجاد فضای رقابتی بین دانش آموزان برای انجام واکسیناسیون می شود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان عامل محرکی برای اولیایی است که در مقابل واکسیناسیون مقاومت می کنند تصریح کرد: فرمانداران توجه داشته باشند که در هر شهرستان حداقل دو مرکز واکسیناسیون دانش آموزی راه اندازی شود.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: درصد پوشش واکسیناسیون دانش آموزان در زاهدان با وجود اینکه مرکز استان و به زنجیره سرد واکسن متصل بوده تاکنون بیشتر 28 درصد است که رقم بسیار پایینی بوده 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی حداقل 2 مرکز واکسیناسیون دانش آموزی در شهرستان ها

لزوم راه اندازی حداقل 2 مرکز واکسیناسیون دانش آموزی در شهرستان ها