مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 16:002021-10-16حوادث

زلزله زرند کرمان تلفات جانی نداشت


زلزله عصر امروز در زرند خسارت جانی نداشت و به برخی دیوارهای منازل، ادارات و بانک ها آسیب جزیی وارد شد.

- فرماندار زرند کرمان گفت: زلزله عصر امروز در زرند خسارت جانی نداشت و به برخی دیوارهای منازل، ادارات و بانک ها آسیب جزیی وارد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، صادق زاده فرماندار زرند در خصوص آخرین وضعیت زمین لرزه در شهرستان زرند اظهار کرد: عصر امروز زلزله ای در زرند کرمان به بزرگی 5.

1 ریشتر در حوالی باب تنگل، یزدان شهر و معدن جلال آباد رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت، اما خساراتی به بعضی منازل مسکونی و ادارات وارد شد.

وی ادامه داد: تیم هایی متشکل از هلال احمر، بنیاد مسکن، بخشداری ها و شهرداری ها در حال ارزیابی همه روستاها و مناطقی که از این زلزله آسیب دیدند، هستند و در جلسه ستاد بحران که به فوریت تشکیل خواهیم داد، آخرین وضعیت را بررسی و خسارات وارده را اطلاع رسانی خواهیم کرد و نسبت به درخواست برای تسهیلات بازسازی و بهسازی مناطق آسیب دیده اقدام خواهیم کرد.

صادق زاده با بیان اینکه زرند یک شهرستان زلزله خیزاست و نیاز مبرم به بازسازی و استحکام بناها دارد، در توضیح خسارات زلزله عصر امروز گفت: خسارت به دیوارهای بعضی منازل جزیی بوده و شیشه های برخی مراکز اداری و بانک ها فروریخته است؛ همچنین در مسیرهای کوهستانی جاده ها ریزش کوه داشتیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله زرند کرمان تلفات جانی نداشت

زلزله زرند کرمان تلفات جانی نداشت