مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-16حوادث

قاتل نوزاد 18 ماه سنندجی دستگیر شد


 رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کردستان از دستگیری قاتل نوزاد سنندجی توسط مأموران این نهاد خبرداد.

- سرهنگ عبدالله فاتحی امروز، 24 مهرماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: روز سه شنبه 20 مهر ماه جاری با اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از یک منزل مسکونی و مرگ مشکوک نوزاد 18 ماهه در سنندج، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و نگرانی افکار عمومی در این خصوص، تیم های بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل وقوع این حادثه جنایی حاضر و تحقیقات خود را در سریع ترین زمان ممکن آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی کردستان تصریح کرد: در این مدت گمانه زنی های غیرمرتبط در خصوص علت وقوع این حادثه توسط رسانه های معاند صورت گرفت و این رسانه ها با هدف تشویش اذهان عمومی قصد موج سواری بر موضوع و ناامن جلوه دادن استان را داشتند که با پیگیری شبانه روزی نیروی توانمند استان این تحقیقات به سرانجام رسید و فرد قاتل به دام پلیس افتاد.

فاتحی اعلام کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از ساختگی بودن موضوع مطلع شدند و با هماهنگی مقام قضایی قاتل را که یکی از نزدیکان دختربچه بود دستگیر کردند که فرد قاتل در اظهارت خود به قتل اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل نوزاد 18 ماه سنندجی دستگیر شد

قاتل نوزاد 18 ماه سنندجی دستگیر شد