مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-16سياسي

9 شهر گلستان در وضعیت آبی/34درصد مردم استان واکسینه شدند


از مجموع شهرستان های گلستان 9 شهر در وضعیت آبی و شهرهای گرگان، علی آبادکتول، آق قلا، بندرگز و مینودشت در وضعیت زرد قرار دارند.

- گرگان- استاندار گلستان گفت: از مجموع شهرستان های گلستان 9 شهر در وضعیت آبی قرار داشته و شهرهای گرگان، علی آبادکتول، آق قلا، بندرگز و مینودشت در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهارکرد: خوشبختانه روند اجرای واکسیناسیون در استان رو به بهبود است و در حال حاضر شهرستان های قرمز و نارنجی در استان نداریم.

استاندار گلستان افزود: هم اکنون شهرستان های گرگان، علی آبادکتول، آق قلا، بندرگز و مینودشت در وضعیت زرد و 9 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی از بستری 181 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان خبرداد و گفت: از این تعداد 39 نفر در icu تحت مراقبت بوده و 11 نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

طبق گفته حق شناس در 24 ساعت گذشته یک فوت کرونایی در استان ثبت شده است.

استاندار گلستان بیان کرد: برای بازگشایی مدارس نیازمند اجرای کامل واکسیناسون در بین معلمان و دانش آموزان هستیم و امیدواریم با اهتمام والدین هرچه سریعتر زمینه بازگشایی مدارس و مراکز علمی فراهم شود.

وی اضافه کرد: حدود نیمی از اصناف تاکنون واکسن نزده اند و احتمالاً طی هفته های آتی روالی اعلام خواهد شده که اصناف بدون واکسیناسیون حق فعالیت شعلی نداشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 شهر گلستان در وضعیت آبی/34درصد مردم استان واکسینه شدند

9 شهر گلستان در وضعیت آبی/34درصد مردم استان واکسینه شدند