مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-16ورزشي

کنار قهرمانان خواهیم ماند/ماجرای خداحافظی ازدوومیدانی


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در دشواری ها کنار قهرمانان خواهیم بود، گفت: درخشش ورزشکاران سبب تقویت روحیه خودباوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بازگشت به سمت ورزش حال جامعه خوب شود.

وی با بیان اینکه با خون دل هایی سر راه ورزشی ها برای کسب قهرمانی وجود دارد، گفت: لحظات به یادماندنی ورزش را فقط ورزشکاران درک می کنند و اگر خدای نکرده نتیجه مطلوب برای ورزشکار به دست نیاید، بار روانی سنگین ایجاد می کنیم.

وی تقدیر از ورزشکاران در مسابقات جهانی گفت: درخشش ورزشکاران و کسب مدال های رنگارنگ، مجدد به نمادی از پیشرفت و توسعه کشور مبدل شد و المپیک مقدمه ای برای بازگشت روحیه خودباوری شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکاران روانه معادله چندمجهولی المپیک شده است، گفت: هرچه قدر بیشتر از دلاوری ها یاد کنیم، سبب تقویت روحیه می شود و باید خود را برای المپیک آینده آماده کنیم.

سجادی ادامه داد: مدال المپیک خم رنگرزی نیست و از الان باید برای مدال آوری تلاش کرد و روحیه ورزشکاران و سلامت جسمی آنان باید حفظ شود.

ضرورت اسطوره سازی و مستند سازی در ورزش وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر قرار است فرهنگی به جامعه دیگر منتقل شود باید اسطوره سازی کرد و امیدواریم درخشش در مسابقات مرحله ای از اسطوره سازی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنار قهرمانان خواهیم ماند/ماجرای خداحافظی ازدوومیدانی

کنار قهرمانان خواهیم ماند/ماجرای خداحافظی ازدوومیدانی