مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-16سياسي

بررسی فیلم ضرب و شتم فرد جمع آوری کننده ضایعات در اسلامشهر


فرماندار اسلامشهر از بررسی قضایی فیلم ضرب و شتم فرد جمع آوری کننده ضایعات توسط عوامل شهرداری در اسلامشهر خبر داد.

- ، مسعود مرسلپور عصر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص انتشار فیلم ضرب و جرح فرد جمع آوری کننده ضایعات توسط عوامل شهرداری اسلامشهر در فضای مجازی اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی پلیس امنیت شهرستان بررسی را آغاز کرده است.

فرماندار اسلامشهر گفت: در سال های اخیر با پیشنهاد شهرداری و همراهی فرمانداری ساماندهی خوبی در حوزه جمع آوری زباله و پسماند و ضایعات در مناطق مختلف شهری انجام شده و این امر به یک منبع درآمد پایدار برای شهرداری اسلامشهر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی انجام شده در این بخش منافع مالی عده ای سودجو را قطع کرده است افزود: حاشیه سازی های این افراد قطعاً بی ثمر خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی شهرداری نیز ملزم هستند در راستای اجرای وظایف خود طبق موازین قانونی فعالیت کنند، ادامه داد: از فردی که در این حادثه مجروح شده درخواست داریم تا جهت روشن شدن ابعاد این ماجرا به فرمانداری و یا پلیس امنیت مراجعه کند، همچنین شهروندانی که از این فرد و یا حادثه رخ داده اطلاعی دارند درخواست داریم تا به واحد بازرسی فرمانداری و پا پلیس امنیت شهرستان اطلاع دهند تا رسیدگی کامل صورت گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فیلم ضرب و شتم فرد جمع آوری کننده ضایعات در اسلامشهر

بررسی فیلم ضرب و شتم فرد جمع آوری کننده ضایعات در اسلامشهر