مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-16سياسي

تکذیب حقوق 92 میلیونی علی رستمی/ ماشین تخریب انتصابات دولت از کجا کوک می شود؟


با جدی تر شدن احتمال انتصاب علی رستمی به مدیرعاملی شستا، یک کانال تلگرامی گمنام با انتشار فیش های مخدوش حقوق وی از دو شرکت مس و خاک چینی، مدعی حقوق ماهانه 92 میلیونی رستمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رجانیوز؛ طی روزهای گذشته و با جدی تر شدن احتمال انتصاب علی رستمی به مدیرعاملی شستا، یک کانال تلگرامی گمنام با انتشار فیش های مخدوش حقوق وی از دو شرکت مس و خاک چینی، مدعی حقوق ماهانه 92 میلیونی رستمی شد.

پورمهدی مدیر امور مالی شرکت خاک چینی در گفتگو با رجانیوز ضمن رد دریافت حقوق از سوی دو شرکت صنایع مس و خاک چینی توسط رستمی، توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

ادعای کذب یک کانال تلگرامی درباره فیش حقوقی نجومی علی رستمی از دو شرکت صنایع مس و خاک چینی وی با اعلام اینکه رستمی با پذیرش مدیرعاملی شرکت خاک چینی، حقوق کمتری نسبت به فیش حقوقی اصلی خود دریافت می کرده گفت: از آنجا که آقای رستمی در استخدام شرکت صنایع مس بوده و از آنجا برای مدیرعاملی خاک چینی مامور شده، حقوق وی توسط شرکت صنایع مس واریز شده و طی یک سند مالی از سوی شرکت خاک چینی به صنایع مس بازمی گشته و همین موضوع دستمایه یک تخریب غیرکارشناسی قرار گرفته است.

پورمهدی درباره ادعای دریافت دو حقوق از هر دو شرکت صنایع مس و خاک چینی گفت: این کانال تلگرامی سند مالی جابجایی پول میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب حقوق 92 میلیونی علی رستمی/ ماشین تخریب انتصابات دولت از کجا کوک می شود؟

تکذیب حقوق 92 میلیونی علی رستمی/ ماشین تخریب انتصابات دولت از کجا کوک می شود؟