مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-16بين الملل

وبسایت عبری زبان بررسی کرد: سیل بحران های خاموش در ارتش رژیم صهیونیستی


افزایش بی میلی برای حضور در سربازی اجباری، فرار از پادگان ها و افزایش روحیه دینی در میان عرب زبانان سرزمین اشغالی، بحران هایی برای ارتش صهیونیستی به وجود آورده که در دهه های گذشته بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تاکنون بسیاری از محافل سیاسی و رسانه ای صهیونیستی در خصوص بحران های فزاینده در ارتش این رژیم در سال های گذشته هشدار داده و از مقامات سیاسی و نظامی تل آویو خواستار رسیدگی به موضوع شده اند؛ اما صبح امروز خبرنگار نظامی وبسایت عبری زبان واللا در مصاحبه ای به واقعیات دیگری از بحران در بدنه نیروی زمینی ارتش صهیونیستی پرداخت و گفت که فرماندهان نظامی به شدت نگران هستند.

به نوشته وبگاه بر ملا شد.

این وبسایت ریشه بروز بحران های مختلف در بدنه ارتش اسراییل را تغییرات رخ داده در جامعه صهیونیستی در بخش پراکندگی جمعیتی، اجتماعی یا ایدئولوژیک و همچنین افزایش چند دستگی و گسترش نژادپرستی و نفرت پراکنی در میان ساکنان سرزمین اشغالی دانست.

امیر بوخبوط خبرنگار نظامی وبسایت واللا، صبح امروز در خصوص بحران های ارتش صهیونیستی با این وبگاه به گفت و گو پرداخت و گفت که میزان حضور ساکنان عرب زبان (مناطق 1948) در ارتش به شکل قابل توجهی کاهش یافته و تعداد نظامیانی که از ارتش فرار می کنند، افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبسایت عبری زبان بررسی کرد: سیل بحران های خاموش در ارتش رژیم صهیونیستی

وبسایت عبری زبان بررسی کرد: سیل بحران های خاموش در ارتش رژیم صهیونیستی