مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-16سياسي

استفاده از ظرفیت مساجد برای کاهش ورود پرونده ها به دادگستری


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تا جایی که می توانید از ظرفیت معتمدین، روحانیت مساجد استفاده کنید تا ورودی پرونده های دادگستری کاهش یابد چرا که پیشگیری از جرم وظیفه قوه قضاییه است و اگر دستگاه های فرهنگی کمک دادگستری را لازم دارند خط بدهید تا اختلافات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوانسار ، محمدرضا حبیبی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری خوانسار با بیان اینکه این شهر شهرت ملی و جهانی و سابقه درخشانی در ولایت مداری و آمار علما دارد، اظهار کرد: خوانسار از جمله شهرستان های کمتر دغدغه دار استان اصفهان است و به دلیل پیشینه شهرستان در دادگستری خوانسار پرونده نگران کننده و کمبود شعبه وجود ندارد.

رییس دادگستری استان اصفهان گفت: وضعیت کنونی خوانسار مدیون فرهنگ سازی علما و فقهای شهرستان است که حفظ  و استمرار این فرهنگ هنر است.

وی با بیان اینکه تمام تشکیلات قضا و تفکیک قوا برای ارائه خدمت به مردم است، تصریح کرد: مهمترین وجه تمایز نظام ما و سایر نظام های مادی دنیا همین است که بحث فرمانروایی و فرمانبری نیست.

حبیبی افزود: در به عنوان رییس جدید دادگستری خوانسار معرفی شد.

امروز همچنین با حضور رییس دادگستری استان اصفهان در شهرستان فریدون شهر، حجت الاسلام سید مهدی نصیری از سمت ریاست دادگستری فریدون شهر تکریم و نورال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مساجد برای کاهش ورود پرونده ها به دادگستری

استفاده از ظرفیت مساجد برای کاهش ورود پرونده ها به دادگستری