مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-16اقتصادي

لزوم توجه به ابعاد روانی بیماری کرونا در جامعه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در بحث مبتلایان به ویروس کرونا در بحث روانی این بیماری کمتر کار شده که نیاز است به این مهم توجه جدی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و بخشنامه های استانی ملاک نیست و آموزش و پرورش استان مرکزی برای بازگشایی مدارس نمی تواند تصمیم استانی بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی در مدیریت کرونا اقدامات مناسبی داشته است، تصریح کرد: طبق آخرین آمار اعلام شده استان مرکزی جز 10 استان برتر در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی گفت: افزایش تعداد بستری ها در برخی شهرستان های استان مرکزی نگران کننده است و مردم باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند و در تزریق واکسن تعلل نکنند.

اکرمی تاکید کرد: ایجاد تشکیک در اثربخشی واکسیناسیون کمک به مردم نیست چرا که تنها راه مقابله با این ویروس منحوس در دنیا، فراگیری واکسیناسیون است.

وی ادامه داد: تزریق واکسن در شهرستان های کمیجان، محلات و خنداب کمتر از میانگین استان مرکزی است و نیاز است فرمانداران این شهرستان ها تلاش ویژه ای برای بهبود وضعیت واکسیناسیون داشته باشند.

اکرمی اظهار کرد: اصناف و رانندگان وسایل نقلیه برون و درون شهری که اقدام به تزریق واکسن نکرده باشند، از اول آذرماه اجازه فعالیت ندارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ابعاد روانی بیماری کرونا در جامعه

لزوم توجه به ابعاد روانی بیماری کرونا در جامعه