مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-16سياسي

تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه بهداشت و درمان یک اولویت است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از ضرورت های مهم امروز کشور توسعه و تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه بهداشت و درمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه کادر بهداشت و درمان کشور عنوان کرد: باوجود شرایط سخت کرونایی و نوسانات اقتصادی خوشبختانه در طی 2 سال گذشته عملکرد بهداشت و درمان در کشور قابل قبول و درخشان است که جای تقدیر از همه مدافعان سلامت، پزشکان و عوامل دارد.

بیمارستان آیت الله خوانساری در کاروان عظیم سلامت و درمان کشور جایگاه و رتبه قابل قبولی دارد دری نجف آبادی گفت: بیمارستان آیت الله خوانساری در کاروان عظیم سلامت و درمان کشور جایگاه و رتبه قابل قبولی دارد که علاوه بر درخشش و عملکرد بسیار مؤثر در درمان بیماران سرطانی همچنین در حوزه درمان و مبارزه با بیماری کرونا خوش درخشید و کارنامه ماندگاری از خود برجای گذاشت.

وی ادامه داد: با همت و مجاهدت هیئت امنا، مدیریت، مشارکت خیرین و پزشکان دستگاه شتاب دهنده خطی که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود راه اندازی شد و راه اندازی این دستگاه پیشرفته گام بلندی در حوزه بهداشت و درمان بیمارستان و خدمت بیشتر به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان داشته به گونه ای که کشوری که قبل از انقلاب اسلامی در اوج وابستگی پزشکی و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه بهداشت و درمان یک اولویت است

تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه بهداشت و درمان یک اولویت است