مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-16سياسي

هم اندیشی هیأتی ها درباره عزاداری فاطمیه/ هیأت نباید ابزار سلبریتی شدن افراد شود


جلسه شورای هماهنگی شبکه هیأت مذهبی کشور با هدف برنامه ریزی برای ایام فاطمیه برگزار شد و مسئولین هیأتی تأکید کردند که نباید اجازه داد هیأت ابزار تبلیغات و سلبریتی شدن افراد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جلسه شورای هماهنگی شبکه هیأت مذهبی کشور با هدف برنامه ریزی برای ایام فاطمیه، با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات، نوشاد نوشادی رییس شورای هیات کشور، جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما، حجت الاسلام سید حسین آقامیری، علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام، یوسف ارجونی رییس سازمان خانواده تولید کنیم تا فرهنگ فاطمی در خانواده پایه گذاری شود.

هم چنین باید توجه بیشتری به فضای مجازی داشت.

  در این جلسه با تاکید بر اینکه جنگ بعدی در آخر الزمان جنگ تفاوت قرائت در مکتب شیعه اثنی عشری هست مطرح شد که تاریخ اهل بیت گره گشای تمامی مسائل حاکمیتی ما است اما تاریخی که در بالای منبر شنیده می شود گره گشای خود هیأت ها نیست چه برسد به آن که گره گشای حاکمیت و زنان و مردم باشد.

در این جلسه دو کتاب امام مجاهد و همرزمان حسین به عنوان مبانی انقلاب اسلامی مطرح شد که اگر در بین هیأتی ها و نخبگان، تشکلات هیأتی و مذهبی فهم بشود خیلی از مشکلات حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی هیأتی ها درباره عزاداری فاطمیه/ هیأت نباید ابزار سلبریتی شدن افراد شود

هم اندیشی هیأتی ها درباره عزاداری فاطمیه/ هیأت نباید ابزار سلبریتی شدن افراد شود