مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-16اقتصادي

صالحی: تولید داخل در راه آهن اولویت است/ بکارگیری همه ظرفیت ها برای توسعه ریلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، اولین جلسه مدیرعامل جدید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، - مدیرعامل جدید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اولین جلسه با اعضای هیات مدیره و معاونان راه آهن، تولید داخل را اولویت راه آهن اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، اولین جلسه مدیرعامل جدید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی، با اعضای هیات مدیره و معاونان راه آهن روز 22 مهر در ساختمان مرکزی شهدای راه آهن برگزار شد.

در این جلسه که در اولین روز حضور مدیرعامل جدید به مدت 6 ساعت برگزار شد، سید میعاد صالحی پس از تشکر از اعتماد وزیر راه و شهرسازی و اعضای هیات دولت، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش هایی که در دوره رسولی، مدیرعامل سابق شرکت راه آهن انجام شد، بیان داشت: ظرفیت های ایجاد شده حاصل زحمات شبانه روزی کارکنان و مدیران ارزشمند و پرتلاش راه آهن در طول مدت عمر این صنعت با قدمت بالا و ریشه دار است و درصدد هستیم با همتی مضاعف، مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت، امانتی است که باید آن را پاس داشت تاکید کرد: با همدلی و همراهی تمام ذی نفعان و بازیگران صنعت ریلی و خانواده بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: تولید داخل در راه آهن اولویت است/ بکارگیری همه ظرفیت ها برای توسعه ریلی

صالحی: تولید داخل در راه آهن اولویت است/ بکارگیری همه ظرفیت ها برای توسعه ریلی