مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-16اجتماعي

خلیج فارس مواج می شود/اختلال در تردد شناورهای تجاری و مسافری


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: خلیج فارس از روز دوشنبه مواج می شود و شرایط تردد شناورهای سبک و سنگین سخت خواهد بود.

- ، مهرداد حسن زاده عصر شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طبق اعلام هواشناسی طی مدت زمانی اعلام شده وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی و مواج شدن خلیج فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در هفته جاری در آب های خلیج فارس به ویژه مناطق فراساحلی جزایر کیش و لاوان به سمت جنوب و غرب وزش باد نسبتاً شدید در محدوده 50 کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج تا حداکثر 200 سانتیمتر را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: طی روزهای یاد شده اختلال در تردد کشتی های تجاری و شناورهای مسافربری و آسیب به تورهای صیادی دور از انتظار نیست و با توجه به مواج شدن خلیج فارس باید از تردد کشتی های تجاری از هرمزگان به سمت استان های بوشهر و خوزستان و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس خودداری شود.

وی تاکید کرد: از روز دوشنبه تا جمعه هفته جاری با توجه به پیش بیش بینی هواشناسی استان، شدت باد در محدوده تنگه هرمز و بنادر شرقی هرمزگان در حدود 36 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج تا 120 سانتیمتر خواهد رسید که باید از تردد شناورهای سبک به سمت بنادر غرب استان اجتناب شود و همچنین طی مدت یاد شده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس مواج می شود/اختلال در تردد شناورهای تجاری و مسافری

خلیج فارس مواج می شود/اختلال در تردد شناورهای تجاری و مسافری