مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-16پزشكي

آخرین آمار واکسیناسیون در استان سمنان/ ثبت 48 ساعت بدون فوتی کرونایی


روند واکسیناسیون کرونا در استان سمنان مطلوب است و در 48 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی با تست مثبت کرونا در این استان گزارش نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، با وجود گذشت حدود 19 ماه از بروز و شیوع خوبی را در کشور طی می کند و در کاهش تعداد بستری شدگان و افراد فوتی تأثیر مثبتی داشته است.

در استان سمنان هم واکسیناسیون با سرعت خوبی در حال انجام است و در کنار آن مسؤولان بر رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از عادی نگاری شرایط تأکید دارند.

سلامت مردم و مقابله با کرونا؛ اولویت فعلی نظام استاندار سمنان گفت: امروز موضوع حفظ و حراست از سلامت مردم و همچنین مقابله با ویروس کرونا، اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

سیدمحمدرضا هاشمی اظهار کرد: همه ما به عنوان مسؤولان و همچنین مردم، مکلف هستیم پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی را به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا، رعایت کنیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش های 19 ماهه اصحاب رسانه که در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در حوزه مقابله با کرونا تلاش کردند، افزود: فضاسازی شهری و اقناع سازی مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی، تزریق واکسن و توجه به فاصله گذاری اجتماعی ضروری است و باید اصحاب رسانه در این خصوص همچنان اهتمام ورزند تا یک استان پایلوت در زمینه مقابله با این ویروس در کشور باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار واکسیناسیون در استان سمنان/ ثبت 48 ساعت بدون فوتی کرونایی

آخرین آمار واکسیناسیون در استان سمنان/ ثبت 48 ساعت بدون فوتی کرونایی