مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-16ورزشي

مصاف تیم شهرداری برابر ماشین سازی تبریز


در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در تبریز به مصاف ماشین سازی خواهد رفت.

- خبرگزاری مهر_گروه استان ها: فصل فوتبالی گذشته یکی از فصل های طلایی فوتبال همدان بود، شاگردان رضا طلایی منش در تیم فوتبال شهرداری دست به کار بزرگی زدند و بعد از سال ها جدایی فوتبال هگمتانه از لیگ دسته اول فوتبال کشور جواز حضور در این مسابقات را برای همدانی ها کسب کردند.

تیم حرفه ای و پرتلاش شهرداری با حضور کادر فنی کاملاً بومی و حمایت شهردار، شورای شهر و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان یک تیم همدل و متحد، بدون کوچک ترین حاشیه توانست اتفاق بزرگی را برای فوتبال همدان رقم زد.

امسال نیز با درایت مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان کادر فنی در کنار شاکله اصلی تیم فوتبال شهرداری همدان برای لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شد.

حمایت قاطعانه و دیدگاه ورزشی شورای اسلامی شهر همدان و مدیران شهرداری از تیم فوتبال شهرداری همدان ماحصل این شد تا تیمی خوبی روانه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور شود.

اتفاق خوب در این فصل از رقابت های تیم فوتبال شهرداری همدان حضور علی پناهی مدیر توانمند و ورزشی در رأس مدیریت ورزشی این باشگاه بود که می تواند اتفاق های خوبی را در کنار روح الله وجدی هویدا رییس سازمان فرهنگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف تیم شهرداری برابر ماشین سازی تبریز

مصاف تیم شهرداری برابر ماشین سازی تبریز