مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-16ورزشي

مجموعه ورزشی علیمرادیان ظرفیتی بالقوه در استان همدان است


مدیر مجموعه ورزشی فرهنگی علیمرادیان نهاوند گفت: مجموعه ورزشی فرهنگی علیمرادیان نهاوند یک ظرفیت بالقوه در استان همدان و شهرستان نهاوند است.

- ایسنا/همدان مدیر مجموعه ورزشی فرهنگی علیمرادیان نهاوند گفت: مجموعه ورزشی فرهنگی علیمرادیان نهاوند یک ظرفیت بالقوه در استان همدان و شهرستان نهاوند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت جهانیان روز شنبه 24 مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند، اظهار داشت: مجموعه ورزشی علیمرادیان با بیش از 14هکتار وسعت و برخوردار بودن از فضاهای ورزشی مختلف هم چون استخر، زمین چمن، سالن فوتسال، پینگ پنگ، بدن سازی و خوابگاه می تواند بسیاری از دغدغه های ورزش استان و شهرستان را رفع کند.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت رسانه ها به منظور تقویت مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند، افزود: رسیدن به یک نقطه مشترک و برداشتن موانع و توسعه ورزش در سطح شهرستان نیازمند تعامل و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی، هیئت های ورزشی و ورزشکاران است که از مجموعه به عنوان یک سرمایه ملی حفاظت و نگهداری کنند.

جهانیان یادآوری کرد: در این مدت کوتاه تصدی مدیریت این مجموعه در بحث روشنایی فضای داخلی سایت مجموعه ، لوله کشی آب و تاسیسات واحدهای مختلف مجموعه و نظافت و جمع آوری زباله های انباشته شده از قبل در مجموعه، اقدامات خوبی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ورزشی علیمرادیان ظرفیتی بالقوه در استان همدان است

مجموعه ورزشی علیمرادیان ظرفیتی بالقوه در استان همدان است