مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-16اقتصادي

چراغ سبز بازار سرمایه به عشقی


یک تحلیل گر و مدرس بازار سرمایه، طی یادداشتی، عملکرد روز شنبه 24 مهر بورس را ارزیابی کرد و یادآور شد که این بازار، در اولین روز از فعالیت رسمی تیم مدیریتی جدید، - ایسنا/فارس یک تحلیل گر و مدرس بازار سرمایه، طی یادداشتی، عملکرد روز شنبه 24 مهر بورس را ارزیابی کرد و یادآور شد که این بازار، در اولین روز از فعالیت رسمی تیم مدیریتی جدید، روندی رو به رشد داشت.

محمدرضا ظرافت، کارشناس و مدرس بورس، با اشاره به اینکه در تحلیل ارائه شده برای روز چهارشنبه 21 مهرماه بازار سرمایه، مشهود بودن تقاضا یادآوری شده بود، در یادداشت تحلیلی خود از روند بورس در روز شنبه 24 مهر، به رشد 2.

87 درصدی به میزان 40 هزار و 59 واحدی بازار سرمایه اشاره و اضافه کرد است که سئوال مهم اینجاست که آیا با آمدن عشقی، بازاری که سبز شده، همچنان سبز خواهد ماند.

او در این یادداشت آورده است: در حال حاضر پیوت تشکیل شده نشان دهنده روند صعودی است اگر برگشت نداشته باشیم و می تواند به شرط وجود تقاضا و شکست مقاومت یک میلیون و نیم انتظار رشد شاخص تا یک میلیون ششصد داشته باشیم و حمایت شاخص محدوده یک میلیون چهارصد الی یک میلیون و سیصد و هشتاد است.

ظرافت در ادامه یادداشت تحلیل خود از بازار سرمایه آورده است: امروز، شنبه 24 مهرماه، 200 نماد در صف خرید نشستند و 62 نماد در صف فروش، در این جلسه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز بازار سرمایه به عشقی

چراغ سبز بازار سرمایه به عشقی