مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-16اقتصادي

زنگ خطری به نام طلاق/ ریشه اصلی طلاق از کجا آب می خورد؟


طلاق یکی از واقعیت های تلخ جامعه بوده که متأسفانه روند روبه رشد با توجه به مشکلات موجود دارد اما دلایل اصلی آن مشکلات اقتصادی، عدم آشنایی درست بین زوجین، - خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ طلاق در معنای قانونی جدا شدن زوجین است که در پی آن حقوق و تکالیفی که زن و مرد در قبال هم داشته اند از بین می روند.

طلاق زمانی اتفاق می افتد که زوجین احساس کنند به علت تنش و ناسازگاری بینشان استحکام رابطه زناشوییشان از بین رفته و امروزه مبحث آسیب شناسی طلاق و جدایی توسط کارشناسان روانشناسی طلاق و پژوهشگران در ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته است.

طلاق هر چند حلال الهی بوده اما آسیب هایی زیادی به بدنه شدت بیشتری یافته و بسیاری از مشاغل از بین رفته و کانون خانواده ها نابود شده است.

گاهی چاره ای جز طلاق برای زندگی نمی ماند اگر سری به دادگاه های خانواده بزنید می بینیم متأسفانه زوج های جوانی برای جدا شدن از یکدیگر مراجعه می کنند، یکی از این زوج ها در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هر چند طلاق وجه خوبی نداشته و مشکلات فراوانی در آینده در پی خواهد داشت ولی بعضی از مواقع تنها راهکار است.

وی با اشاره به اینکه هر فردی که زندگی مشترک خود را آغاز می کند به آن امیدوار بوده و نمی خواهد کانون خانواده نابود شود اما گاهی مواقع مشکلات قابل حل نبوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطری به نام طلاق/ ریشه اصلی طلاق از کجا آب می خورد؟

زنگ خطری به نام طلاق/ ریشه اصلی طلاق از کجا آب می خورد؟