مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-16اقتصادي

بهره برداری از پروژه های مناسب سازی پایتخت در روز عصای سفید


معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران همزمان با روز عصای سفید، از افتتاح تعدادی از پروژه های مناسب سازی شهر تهران شامل 17 محور شهری، 7 بوستان و 11 ساختمان شهرداری تهران در روز یکشنبه 25 مهرماه خبر داد.

- بهره برداری از پروژه های مناسب سازی در پایتخت به مناسبت روز عصای سفید معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران همزمان با روز عصای سفید، از افتتاح تعدادی از پروژه های مناسب سازی شهر تهران شامل 17 محور شهری، 7 بوستان و 11 ساختمان شهرداری تهران در روز یکشنبه 25 مهرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا گلپایگانی ضمن گرامیداشت روز عصای سفید، در خصوص این روز گفت: 23 مهرماه (15 اکتبر)، روز ایمنی عصای سفید نام گرفته تا صدای عدالت خواهی افراد نابینا بیش از پیش شنیده شود و نیازهای آنان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

قانون عصای سفید که در سازمان یونسکو به تصویب رسیده است، تمامی حقوق اجتماعی نابینایان به عنوان عضوی از یک جامعه متمدن را با هدف ﺗﻮﺟﻪ هرچه ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ رفع مشکلات این قشر و اﯾﺠﺎد ﻣﺤﯿﻂ ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای نابینایان مدنظر قرار داده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به توجه ویژه شهرداری تهران به موضوع مناسب سازی معابر و فضاهای شهری طی چند سال اخیر، گفت: یکی از شاخصه های سنجش عدالت در مدیریت شهری، مناسب سازی و استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های مناسب سازی پایتخت در روز عصای سفید

بهره برداری از پروژه های مناسب سازی پایتخت در روز عصای سفید