مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-16سياسي

مناسب سازی پیاده روهای شهر قم برای سهولت تردد معلولان و نابینایان


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: اکثر خیابان های اصلی قم پیاده روسازی شده است و در داخل پیاده روها هم مسیر ویژه برجسته در نظر گرفته شده تا شهروندان نابینا بتوانند از این مسیرها برای تردد آسان تر استفاده کنند.

- ایسنا/قم رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: اکثر خیابان های اصلی قم پیاده روسازی شده است و در داخل پیاده روها هم مسیر ویژه برجسته در نظر گرفته شده تا شهروندان نابینا بتوانند از این مسیرها برای تردد آسان تر استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله امراللهی با اشاره به برنامه های مدیریت شهری برای بهبود تردد نابینایان در سطح شهر اظهار داشت: مدیریت شهری قم مجموعه اقداماتی را طی یک دهه گذشته برای سهولت تردد نابینایان انجام داده است که در طی چهار سال قبل سرعت بیشتری گرفته است؛ یعنی مجموعه مناسب سازی ها در فضاهای پیاده رو، بوستان ها، فضاهای عمومی شهر و مجموعه راه ها به شکلی پیش بینی شود که امکان تردد نابینایان و دیگر معلولان جسمی روان تر شود.

وی ادامه داد: اکثر خیابان های اصلی قم پیاده روسازی شده است و در داخل پیاده روها هم مسیر ویژه برجسته در نظر گرفته شده تا شهروندان نابینا بتوانند از این مسیرها برای تردد آسان تر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی پیاده روهای شهر قم برای سهولت تردد معلولان و نابینایان

مناسب سازی پیاده روهای شهر قم برای سهولت تردد معلولان و نابینایان