مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-16بين الملل

واکنش شورای امنیت سازمان ملل به انفجار در مسجد قندهار


شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای انفجار تروریستی در یکی از مساجد قندهار را به شدیدترین لحن محکوم کرد و محاکمه عوامل و حامیان آن را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای امنیت سازمان ملل متحد روز شنبه حمله تروریستی به مسجدی در قندهار را محکوم کرد.

به نوشته در تاریخ پانزدهم اکتبر (23 مهر) را با شدیدترین لحن محکوم می کند .

در این بیانیه آمده است: کشورهای عضو شورای امنیت تسلیت و همدردی عمیق خود را به خانواده های قربانیان بیان داشته و بهبودی هر چه سریع تر مجروحان را آرزو دارد .

این بیانیه می افزاید، کشورهای عضو، تأکید دارند که تروریسم با هر شکل و نمودی، یکی از جدی ترین تهدیدات علیه صلح و ثبات جهانی است .

کیمانی می نویسد: کشورهای عضو شورای امنیت بر لزوم پاسخگو قرار دادن مجرمان، سازمان دهندگان، تأمین کنندگان و حامیان این اقدامات شنیع تروریستی و محاکمه آن ها تأکید دارد.

آن ها از  تمامی کشورها می خواهند طبق تعهدات خود ذیل قوانین بین المللی و قطعنامه های مربوطه در سازمان ملل، به طور فعالانه با تمام اختیارات خود در این زمینه تلاش کنند .

ظهر دیروز در نتیجه حمله تروریستی به مسجد فاطمیه واقع در ناحیه اول قندهار در جنوب افغانستان ده ها تن از شیعیان این ولایت شهید و مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای امنیت سازمان ملل به انفجار در مسجد قندهار

واکنش شورای امنیت سازمان ملل به انفجار در مسجد قندهار