مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-16پزشكي

خانه های بهداشت نقش مهمی در تامین و ارتقاء سلامت روستاها دارند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در بازید از خانه های بهداشت روستاهای کوه سفید، قمرود و ملک قلعه گفت: خانه های بهداشت نقش مهمی در تامین و ارتقاء سلامت روستاها ایفا می کنند.

- ایسنا/قم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در بازید از خانه های بهداشت روستاهای کوه سفید، قمرود و ملک قلعه گفت: خانه های بهداشت نقش مهمی در تامین و ارتقاء سلامت روستاها ایفا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیامک محبی با تاکید بر تلاش همه جانبه به منظور ارتقاء شاخصهای بهداشتی در مناطق روستایی استان گفت: خانه های بهداشت نقش مهمی در تامین و ارتقاء سلامت در روستاها دارند.

به گفته وی بررسی مشکلات و دریافت نقطه نظرات پزشکان، کارشناسان و بهورزان یکی از مهمترین مولفه های برنامه ریزی در حوزه بهداشتی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است ادامه داد: شاخص ها نشان می دهد که ساکنین مناطق روستایی قم از لحاظ واکسیناسیون در وضعیت خوبی به سر می برند اما بازهم عده ای هستند که هنوز واکسن کرونای خود را بنا به دلایل مختلف دریافت نکرده اند.

وی در پایان گفت: مهم ترین نقطه آسیب پذیری در این روزها را عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ساده انگاری و عادی انگاری دانست که در تحقق مصونیت سازی جمعی می تواند مشکل ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های بهداشت نقش مهمی در تامین و ارتقاء سلامت روستاها دارند

خانه های بهداشت نقش مهمی در تامین و ارتقاء سلامت روستاها دارند