مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-16پزشكي

پیک ششم قابل پیش بینی نیست/ کاهش بیماران مبتلا به قارچ سیاه


عضو کمیته علمی مبارزه با کرونای شهر تهران از کاهش بیماران مبتلا به قارچ سیاه خبر داد و گفت: کار تیمی متخصصان بر روی این بیماران در مراکز خاص درمانی موجب شده تا تعداد مبتلایان به قارچ سیاه کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نادر توکلی معاون درمان ستاد مبارزه با کرونای استان تهران در برنامه تهران ما سلامت روزانه در بیمارستان های تهران بستری می شوند.

پیک ششم قابل پیش بینی نیست توکلی در پاسخ به اینکه آیا به پیک ششم کرونا نزدیک می شویم؟ گفت: اتفاقی که در کشور روی داد، ادغام پیک های چهارم و پنجم بواسطه ورود سویه جدیدی از کرونا بود اگرچه هنوز گزارشی مبنی بر اینکه سویه جدیدی در کشور وارد شده، نداریم و وضعیت همچنان عادی نشده است.

متاسفانه تعداد بالایی از بستری ها، افرادی هستند که واکسینه نشده بودند و پیام آن این است که نقش واکسن در کاهش آمار بیماران بدحال و فوتی ها بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به کاهش خفیف و هفتگی ورودی بیمارستان ها گفت: پیک بعدی قابل پیش بینی نیست ولی با پوشش بالای واکسیناسیون و برنامه ریزی برای افزایش این روند اگر مردم هم موارد بهداشتی را رعایت کنند بعید می دانم نگران شویم ولی باز هم هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک ششم قابل پیش بینی نیست/ کاهش بیماران مبتلا به قارچ سیاه

پیک ششم قابل پیش بینی نیست/ کاهش بیماران مبتلا به قارچ سیاه