مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-16سياسي

رونمایی از پوستر کارگاه تولید پوستر رحما در زاهدان


رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه منطقه ای تولید پوستر رُحَما به مناسبت هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مصطفی سیاسر در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان که با حضور حجت الاسلام موسوی معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت در سالن جلسات اکرم (ص) از 12 ربیع الاول به روایت اهل تسنن تا 17 ربیع الاول به روایت اهل تشیع نام گذاری شده است.

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان افزود: مقام معظم رهبری بارها حرکت تمدنی انقلاب را تبیین کردند و از اساس این حرکت همگرایی و وحدت و تجمیع اقوام اسلامی است.

  وی ادامه داد: یکی از ماموریت های دستگاه های اسلامی به تصویر کشاندن و تقویت این حرکت است، کارگاه تولید پوستر به مناسبت هفته وحدت و به همین منظور برگزار می شود.

  سیاسر بیان کرد: کارگاه منطقه ای تولید پوستر رُحَما به مناسبت هفته وحدت از 28 تا 30 مهرماه امسال در استان سیستان و بلوچستان با حضور هنرمندان استان های کرمان، یزد، هرمزگان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی برگزار می شود.

  وی گفت: این کارگاه به همت واحد منطقه ای تاکنون 60 هنرمند از این استان ها ثبت نام کردند که بعد از بررسی رزومه و توانمندی آنها 30 نفر برای این کارگاه پذیرش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر کارگاه تولید پوستر رحما در زاهدان

رونمایی از پوستر کارگاه تولید پوستر رحما در زاهدان