مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-16سياسي

ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به سواحل بندرانزلی


دادستان عمومی و انقلاب بندرانزلی از ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به سواحل این شهرستان خبر داد و گفت: حضور خودروهای شخصی در ساحل موجب تخریب اراضی ملی ساحلی و آلودگی های زیست محیطی می شود.

- ایسنا/گیلان دادستان عمومی و انقلاب بندرانزلی از ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به سواحل این شهرستان خبر داد و گفت: حضور خودروهای شخصی در ساحل موجب تخریب اراضی ملی ساحلی و آلودگی های زیست محیطی می شود.

اکبر سبحانی در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر که ورود تمامی وسایل نقلیه موتوری خصوصی به سواحل بندرانزلی ممنوع اعلام شده، اظهار کرد: این اقدام در گام اول با هدف حفظ سلامت گردشگران و افرادی است که برای استفاده از زیبایی دریا و ساحل در این اماکن حضور دارند و برخی از خودروهای شخصی به دلیل بی توجهی به سرعت مطمئنه و قوانین، باعث بروز تصادف و خسارات جانی و مالی برای سایرین می شوند؛ چنانچه در چند روز گذشته شاهد تصادف خودرو با یک کودک در ساحل انزلی بودیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور خودروهای شخصی در ساحل موجب تخریب اراضی ملی ساحلی و آلودگی های زیست محیطی می شود، گفت: با ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به سواحل می توان از دست اندازی سودجویان به منابع طبیعی نیز جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به سواحل بندرانزلی

ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به سواحل بندرانزلی