مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-16اقتصادي

لیست قیمت تیرآهن، میلگرد و دیگر محصولات فولادی در بازرگانی سراج توس


شرکت سراج توس با 25 سال سابقه ی درخشان در صنعت فولاد، بزرگترین تامین کننده انواع ورق های فولادی و مقاطع فلزی برای صنایع و پروژه های بزرگ کشور می باشد.

- شرکت سراج توس با 25 سال سابقه ی درخشان در صنعت فولاد، بزرگترین تامین کننده انواع ورق های فولادی و مقاطع فلزی برای صنایع و پروژه های بزرگ کشور می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سراج توس، جدول قیمت محصولات سراج توس، روزانه آپدیت شده و شما می توانید محصول مورد نیاز خود را با اطمینان از کیفیت و با نازلترین قیمت بازار خریداری کرده و حداکثر ظرف مدت 48 ساعت در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

در ادامه به معرفی محصولات این شرکت می پردازیم.

تیرآهن تیرآهن، اساسی ترین پروفیل ساختمانی است که بعضا در پروژه های صنعتی نیز کاربرد دارد.

در واقع وظیفه ی اصلی تیرها تحمل تنش های حاصل از نیروی برشی و خمش های لحظه ای ناشی از بارهای وارده و وزن خود تیر می باشد.

، محصول کارخانه ذوب آهن اصفهان و همچنین میلگرد تولیدی مجتمع فولاد خراسان (نیشابور)، شرکت فولاد آناهیتا گیلان، مجتمع فولاد بافق یزد، فایکو (البرز ایرانیان)، ظفر بناب، کوثر اهواز و شاهین بناب را از سایت سراج توس مشاهده کنید.

ورق رنگی کویل های رنگی معمولا در ضخامت های نازک بین 18/0 تا 1/5 و با ابعاد استاندارد 1000 و 1250 میلی متر، در بازار موجود هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست قیمت تیرآهن، میلگرد و دیگر محصولات فولادی در بازرگانی سراج توس

لیست قیمت تیرآهن، میلگرد و دیگر محصولات فولادی در بازرگانی سراج توس