مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-16اقتصادي

واحدهای صنعتی راکد در کشور پایش می شوند


معاون وزیر صمت با اشاره به کاهش واحدهای راکد تولیدی گفت: طرح پایش واحدهای صنعتی راکد در کشور آغاز شده است.

- ، علی رسولیان بعدازظهر شنبه در بازدید از شهرک صنعتی شورمست با بیان اینکه در این شهرک، 37 واحد فعال و حدود 24 واحد نیز راکد یا با ظرفیت بسیار پایین در حال کار هستند، با اشاره به برنامه دولت بویژه سیزدهم مبنی بر احیای واحدهای راکد گفت: طرح پایش واحدهای راکد در حال انجام است که در طی یک ماه گذشته تمامی واحدهای راکد داخل و خارج شهرک های صنعتی کشور پایش شده است.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه برنامه جدی ای را وزارتخانه برای احیای این واحدها در دستور کار دارد و به دولت در این خصوص پیشنهاداتی داده شده است، افزود: با توجه به اطلاعات و آمار، از ابتدای سال تا کنون حدود 10 درصد کاهش تعداد واحدهای راکد را در کشور داشته ایم و حدود 775 واحد احیا شده است.

وی با ابراز خرسندی از کاهش تعداد واحدهای راکد، گفت: اگر درب واحدی بسته باشد به معنای تعطیل بودن واحد نیست بلکه باید وارد واحد شده تا مشخص کنیم که واحد در حال کار است یا خیر و این امر هم بر اساس پایش جدی ما در این رابطه بوده است.

رییس سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی با عنوان اینکه تلاش ما راستای تعطیل نماندن واحدهایی است که قابلیت احیا دارند، ادامه داد: اما بخشی از واحدها قابلیت احیا ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی راکد در کشور پایش می شوند

واحدهای صنعتی راکد در کشور پایش می شوند