مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-16اقتصادي

اخذ مجوز پژوهش و اکتشاف تپه قلندرون شازند/دو کاروانسرا منتظر سرمایه گذار


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: کاروانسراهای خشکرود و کهک منتظر سرمایه گذار و آماده واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی هستند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: کاروانسراهای خشکرود و کهک منتظر سرمایه گذار و آماده واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی هستند.

مصطفی مرزبان 24 مهرماه در نشست مطبوعاتی در خصوص واگذاری بناهای تاریخی به سرمایه گذار بخش خصوصی اظهار کرد: طبق دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، مجری واگذاری بناهای تاریخی در سطح استان معرفی شد تا بناهای واجد شرایط با نظر موافق اداره کل میراث فرهنگی با حفظ کاربری مناسب و مورد تایید میراث فرهنگی به سرمایه گذار واگذار شوند.

وی افزود: فهرست بناهای تاریخی قابل واگذاری از طریق وزارتخانه و کارشناسان مشخص شد و روند اجرای واگذاری از سال 1395 از سوی صندوق آغاز شد و طبق تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد بناهایی مناسب از نظر کاربری و موقعیت مکانی که مرمت آنها خارج از توان استان است به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شوند.

مرزبان موزه مفاخر و منزل حسن پور اراک، قلعه بهادری روستای اسفندان کمیجان و کاروانسرای کهک دلیجان و آسیاب جفتی آشتیان را از جمله بناهای مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز پژوهش و اکتشاف تپه قلندرون شازند/دو کاروانسرا منتظر سرمایه گذار

اخذ مجوز پژوهش و اکتشاف تپه قلندرون شازند/دو کاروانسرا منتظر سرمایه گذار