مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-16پزشكي

ثبت 2 روز بدون فوتی کرونا در سمنان/ واکسیناسیون 80درصدی در استان


دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از ثبت دو روز بدون فوتی کرونا در شهرستان های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از ثبت دو روز بدون فوتی کرونا در شهرستان های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر نوید دانایی در جمع خبرنگاران این استان اظهار کرد: از ابتدای فراگیری بحران کرونا تا این لحظه در مجموعه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه، 10 هزار و 14 بیمار با تست مثبت کرونا بستری شدند.

وی ضمن هشدار جدی در خصوص هرگونه ساده انگاری در ارتباط با کاهش مبتلایان به کوید19 تصریح کرد: شناسایی موارد جدید ابتلا و بستری ها گویای این است که همچنان چرخه انتقال ویروس فعال است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس افزود:طی 48 ساعت گذشته فوتی با تست مثبت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی سمنان نداشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 116 بیمار با تست مثبت کرونا در بخش های اختصاص کرونا در بیمارستان های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با بیان اینکه همچنان تعداد مراجعات سرپایی با تست مثبت کرونا بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2 روز بدون فوتی کرونا در سمنان/ واکسیناسیون 80درصدی در استان

ثبت 2 روز بدون فوتی کرونا در سمنان/ واکسیناسیون 80درصدی در استان