مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-16سياسي

رابطه مردم و روحانیت نیازمند آسیب شناسی جدی است/ روحانی موفق از نگاه قرآن


یک کارشناس مذهبی با اشاره به خصوصیات روحانی و مبلغ موفق از نگاه قرآن گفت: رابطه مردم و روحانیت به طور جدی نیازمند آسیب شناسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس موضوع تبلیغ دین از جمله موضوعاتی است که این روز ها نیازمند بازنگری است و در شرایطی که امروز دشمنان با سلاح فضای مجازی هجمه های مختلفی علیه جوانان ما به راه انداخته ، جریان تبلیغ باید برای روشنگری، پاسخ به شبهات و دفع تهاجم دشمن با اقتضائات و سلاح روز فعالیت کند.

رابطه مردم و روحانیت به طور جدی نیازمند آسیب شناسی است حجت الاسلام روح الله رحمانی مهر کارشناس مذهبی در گفت وگو با فارس درباره چگونگی تأثیر جریان تبلیغ در جامعه گفت: گسترش غیرقابل تصور فضای مجازی و تغییر سبک زندگی باعث شده ارتباط در تبلیغ دین و ارشاد مردم در صورتی اثرگذار باشد که رابطه مردم و روحانیت به شکل دیگری رقم بخورد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رابطه مردم و روحانیت در حوزه تبلیغ دینی فراز و فرودهایی را تجربه کرده که باوجود تأثیرگذاربودن، به طور جدی نیازمند آسیب شناسی است.

مردم، رفتار یک روحانی را بیشتر در ساده زیستی، تجمل و تواضع و تکبر و تکلف ارزیابی می کنند وی ادامه داد: امروزه روحانیون در تبلیغ دین برای رسیدن به موفقیت، باید بعد احساسی و بعد کارکردی را مد نظر قرار دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه مردم و روحانیت نیازمند آسیب شناسی جدی است/ روحانی موفق از نگاه قرآن

رابطه مردم و روحانیت نیازمند آسیب شناسی جدی است/ روحانی موفق از نگاه قرآن