مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-16ورزشي

گلایه مالک باشگاه شهید شاملی کازرون از مسئولین فارس


مالک باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از خلف وعده های مسئولین استان فارس نسبت به این تیم هندبال و ناتوانی در خصوص تیم داری در استان خبر داد.

- مهرتاش شاملی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با قول و وعده هایی که مسئولان کازرون در انتهای سال گذشته به ما دادند به مسابقات آسیایی اعزام شدیم و امسال نیز سعی کردیم تیم خوبی را ببندیم و اطمینان دارم این تیم امسال نیز مدعی قهرمانی است و البته در بخش بانوان باتوجه به بومی گرایی، انتظار چندانی برای کسب مقام نداریم.

وی افزود: در رقابت با تیم های صنعتی، بدون حمایت نمی توان ادامه داد و پس از گذشت بیش از 6 ماه از قول هایی که مسئولان کازرون برای حمایت و پشتیبانی از این تیم داده بودند، اما متأسفانه هیچیک از آنها به وعده های خود عمل نکردند.

مهرتاش شاملی با اشاره به هزینه حدود 9 میلیاردی این باشگاه در سال گذشته، بیان کرد: سال گذشته برای تیم آقایان 4 و نیم میلیارد، برای تیم بانوان یک و نیم میلیارد و برای حضور در مسابقات آسیایی، بیش از 2 و نیم میلیارد هزینه کردیم اما با این وضعیت و خلف وعده هایی که ما را دلسرد می کند، ادامه تیم داری برایمان سخت و غیرممکن خواهد بود.

حضور 12 بازیکن شهید شاملی در تیم های ملی یعقوب پیری مدیرعامل تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز در گفتگو با مهر ، با اشاره به تلاش مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مالک باشگاه شهید شاملی کازرون از مسئولین فارس

گلایه مالک باشگاه شهید شاملی کازرون از مسئولین فارس