مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-16اجتماعي

رییس سازمان محیط زیست: تقویت تعامل درون و برون سازمانی ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در بازدید از معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم کیومرث کلانتری، - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید ضروری بودن تقویت تعامل درون و برون سازمان گفت: همکاران ضمن تقویت ارتباط و تعامل درون و برون سازمانی باید بتوانند مدیریتی جامع و کلان را در سایر حوزه ها به کار ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در بازدید از معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم کیومرث کلانتری، معاون فقید محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان به اهمیت موضوع اطلاع رسانی در محیط زیست کشور پرداخت.

وی اظهار داشت: اهمیت اطلاع رسانی و مستند سازی در سازمان بسیار حائز اهمیت است، زیرا با تقویت این بخش می توانیم مردم را از کار های صورت گرفته، مطلع کنیم.

سلاجقه افزود: میدان در اختیار شماست و شما هستید که می توانید با مشخص کردن توان اکوسیستم منطقه و شاخص های آن و ظرفیت سازی، نقش مهمی را در سازمان ایفا کنید.

معاون رییس جمهوری به ضرورت ایجاد سامانه دیتابیس ملی سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد و گفت: با ایجاد این سامانه و آنالیز اطلاعات در تمامی موارد از جمله حوضه آبریز، خاک و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان محیط زیست: تقویت تعامل درون و برون سازمانی ضروری است

رییس سازمان محیط زیست: تقویت تعامل درون و برون سازمانی ضروری است