مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-16سياسي

الحاج الحسن: هدف حزب جعجع کشاندن لبنان به جنگ داخلی در خدمت آمریکاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین الحاج الحسن عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در یک نشست سیاسی در منطقه بعلبک اعلام کرد که شهدای جنایت منطقه الطیونه به دست تک تیراندازان حزب نیرو های لبنانی و عناصر مسلح آن کشته شدند و تاریخ .

- نماینده حزب الله در پارلمان لبنان اعلام کرد که هدف حزب نیرو های لبنانی از جنایت منطقه الطیونه، کشاندن کشور به جنگ داخلی برای خدمت به آمریکاییهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین الحاج الحسن عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در یک نشست سیاسی در منطقه بعلبک اعلام کرد که شهدای جنایت منطقه الطیونه به دست تک تیراندازان حزب نیرو های لبنانی و عناصر مسلح آن کشته شدند و تاریخ این حزب مملو از جنایت و خیانت است.

الحاج حسن افزود، هدف حزب نیرو های لبنانی از این جنایت که در آن 7 تن از هموطنان ما شهید و ده ها تن دیگر زخمی شدند کشاندن کشور به فتنه و جنگ داخلی در خدمت آمریکایی ها و متحدان آنهاست؛ اما این فتنه با آگاهی و بصیرت و مسئولیت ملی رهبران جنبش امل و حزب الله و طرفداران آن ها خنثی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمنار، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد، وظیفه همه مقامات سیاسی، حزبی، نظامی و امنیتی کشور این است که موضع گیری ها و اقدامات لازم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاج الحسن: هدف حزب جعجع کشاندن لبنان به جنگ داخلی در خدمت آمریکاست

الحاج الحسن: هدف حزب جعجع کشاندن لبنان به جنگ داخلی در خدمت آمریکاست