مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-16پزشكي

تزریق 121 هزار دز واکسن کرونا در شهرستان اسفراین


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسفراین از تزریق حدود 120 هزار دز واکسن کرونا به مردم در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسفراین از تزریق حدود 120 هزار دز واکسن کرونا به مردم در این شهرستان خبر داد.

اسحاق ایلدرآبادی در جلسه ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا که 24 مهر ماه برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت شیوع این بیماری در شهرستان اسفراین نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نکرده و شرایط نسبتاً پایداری را پشت سر می گذرانیم.

وی وضعیت این شهرستان از لحاظ رنگبندی شیوع کرونا را نارنجی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 21 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 80 درصد از افراد بالای 18 سال در شهرستان اسفراین، دز نخست واکسن کرونای خود را تزریق کرده اند.

ایلدرآبادی همچنین با بیان اینکه 42 درصد جمعیت این شهرستان دز دوم واکسن خود را تزریق کرده اند، گفت: 68 درصد از دانش آموزان سنین 12 تا 18 سال این شهرستان دز نخست واکسن خود را تزریق کرده اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسفراین خاطرنشان کرد: نگرانی هایی از برگزاری مراسم مختلف در شهرستان داریم که لازم است مراقبت های لازم در این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 121 هزار دز واکسن کرونا در شهرستان اسفراین

تزریق 121 هزار دز واکسن کرونا در شهرستان اسفراین