مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-16سياسي

نخستین جلسه شورای تحول سازمان تعزیرات برگزار شد


نخستین جلسه شورای تحول سازمان تعزیرات حکومتی با حضور معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان و اعضای این شورا با دستور جلسه بررسی موضوعات و مسائل ضروری اجرایی در راستای ابلاغ کلی سند تحول سازمان و راهبرد های هشتگانه تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین جلسه شورای تحول سازمان و رییس سازمان و اعضای این شورا با دستور جلسه بررسی موضوعات و مسائل ضروری اجرایی در راستای ابلاغ کلی سند تحول سازمان و راهبرد های هشتگانه تشکیل شد.

پس از تبادل نظر، کلیات طرح راه اندازی گشت های مشترک (ماده 19 آیین نامه اجرایی سازمان) به منظور نظارت بر مراکز تولیدی و توزیعی کالا های اساسی در سطح کلان با هدف پیشگیری از وقوع و برخورد با تخلفات تصویب و مقرر شد که علاوه بر تداوم نظارت گشت های مشترک در سطح عرضه، گشت مشترک در سطح کلان نیز با رعایت کلیات این طرح توسط ادارات کل استانی اجرایی شود.

همچنین معاونت پیشگیری از وقوع تخلفات و معاونت حقوقی و امور مجلس در این طرح به عنوان همکار و دبیرخانه شورای تحول به عنوان ناظر فعالیت می کنند.

گفتنی است، با حکم احمد اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی، حمیدرضا منصوری مدیرکل آموزش و پژوهش به عنوان دبیر شورا، علیرضا صادقی معاون توسعه مدیریت و منابع، محمدحسین سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس و فرزاد آقایی معاون اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه شورای تحول سازمان تعزیرات برگزار شد

نخستین جلسه شورای تحول سازمان تعزیرات برگزار شد