مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-16سياسي

شهدای مسجد قندوز ساکت نمی مانند و جهان را بیدار می کنند


رییس سازمان فرهنگی هنری در مراسم گرامیداشت شهدای نمازگزار مسجد سیدآباد ولایت قندوز افغانستان گفت: بدانید این شهدا ساکت نخواهند نشست و تمام دنیا را بیدار خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پی حمله عوامل گروه های تکفیری به مسجد سیدآباد ولایت قندوز افغانستان و شهید و زخمی شدن جمع کثیری از نمازگزاران مؤمن در این مسجد، دیروز جمعه 23 مهر مراسمی با عنوان جانستان توسط سازمان فرهنگی هنری و با مشارکت مجمع جهانی هیأت مذهبی افغانستانی های مقیم خارج از کشور، در فرهنگ سرای خاوران برگزار شد.

حجت الاسلام میثم امرودی رییس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری، رضا سیفی دستیار شهردار تهران، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15 و جمعی از هنرمندان از جمله حاضران در این مراسم بودند.

در ابتدای مراسم اسماعیل قضاتلو مدیر فرهنگی هنری منطقه 15 و رییس فرهنگ سرای خاوران ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و شهادت مظلومانه جمعی از شیعیان افغانستان در مسجد سیدآباد قندوز گفت: همه این اتفاقات ما را یک قدم به اضطرار نزدیک می کند؛ اضطرارِ نبودِ منجی عالم.

ان شاءالله این اتفاقات ما را به وحدت نزدیک کند و پرچم اسلام به دست امام زمان (عج) به اهتزاز در آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مسجد قندوز ساکت نمی مانند و جهان را بیدار می کنند

شهدای مسجد قندوز ساکت نمی مانند و جهان را بیدار می کنند