مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-16سياسي

راهپیمایی 13 آبان در خراسان شمالی، فردی برگزار نمی شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از عدم برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان در استان به صورت فردی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از عدم برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان در استان به صورت فردی خبر داد.

علی بیگ زاده در جلسه ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا که 24 مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: به جای برگزاری راهپیمایی فردی در 13 آبان ماه، راهپیمایی به صورت خودرویی انجام می شود که البته دستورالعمل اجرایی آن یک هفته پیش از آن، توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می شود.

وی به وضعیت خراسان شمالی در خصوص شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: آمارهای کشوری نشان داد که هفت استان کشور روند جزیی صعودی بیماری کرونا را دارند اما استان خراسان شمالی به لطف الهی و همراهی مردم و تلاش کادر درمان، فعلاً روند نزولی در تعداد مبتلایان و فوتی ها را دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون در خراسان شمالی 740 هزار دز واکسن کرونا تزریق شده است، افزود: 530 هزار دز از این واکسن های تزریق شده مربوط به دز نخست و 210 هزار دز مربوط به دز دوم است.

بیگ زاده از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: زمانی که کرونا پیک نزولی به خود می گیرد، رعایت پروتکل ها نیز کاسته می شود که باید از این موضوع مراقبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 13 آبان در خراسان شمالی، فردی برگزار نمی شود

راهپیمایی 13 آبان در خراسان شمالی، فردی برگزار نمی شود