مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-16سياسي

توسعه خدمات شهری با منابع درآمدی پایدار امکان پذیر است


استاندار چهارمحال و بختیاری شهرداری را یک سازمان محلی، مردمی و خودکفا عنوان کرد و گفت: توسعه خدمات و برنامه ریزی شهری نیازمند منابع درآمد پایدار است.

- ، اقبال عباسی در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهرکرد با اشاره به نقش شهرداری به عنوان ارگان اصلی مدیریت شهری اظهار کرد: شهردار برای بحث مدیریت شهری باید با اعضای شورای شهر و دستگاه های اجرایی رابطه تنگاتنگی داشته باشد.

وی عدم ارتباط درست شهردار با دستگاه های اجرایی را عامل ایجاد مشکلات مدیریتی شهر عنوان کرد و ادامه داد: 60 درصد از بودجه شهرداری ها صرف هزینه های عمرانی و 40 درصد نیز باید صرف هزینه های جاری شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عموماً مردم از وظایف و قوانین موجود در شهرداری ها بی اطلاع هستند، تصریح کرد: این مسئله موجب فراتر شدن انتظارات مردم از وظایف مجموعه شهرداری می شود.

عباسی با اشاره به اینکه شهرداری باید وظایف کاری مجموعه خود را برای مردم تبیین کند، اظهار کرد: این مهم موجب می شود مردم برای اداره شهر، شهردار را یاری کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری یک مجموعه محلی، مردمی و خودکفا محسوب می شود، عنوان کرد: شهرداری ها حدود 100 منبع برای درآمدزایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات شهری با منابع درآمدی پایدار امکان پذیر است

توسعه خدمات شهری با منابع درآمدی پایدار امکان پذیر است