مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-16سياسي

حوزه علمیه پرچمدار انقلاب در امر به معروف و نهی از منکر باشد


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت:همانطور که انقلاب از حوزه ها آغاز شدد، می طلبد حوزه علمیه پرچمدار انقلاب در حوزه فریضتین باشید و انقلابی در این خصوص ازآنهاشروع شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، آیت الله صدیقی و سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی رییس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به همراه معاونین این ستاد با آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کردند.

  آیت الله صدیقی در این دیدار که معاونین حوزه های علمیه نیز حضور داشتند اظهار داشت: همانطور که انقلاب از حوزه ها آغاز شدد، می طلبد حضرت عالی پرچمدار انقلاب در حوزه فریضتین باشید و انقلابی در این خصوص از حوزه های علمیه شروع شود که نتیجه آن تحولی بزرگ در سطح تبدیل فرهنگ اسلامی به فرهنگ رفتاری در سایه ولایت فقیه، توجه و دعای امام عصر (عج) باشد.

آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه سراسر کشور در این دیدار گفت:ما به سهم خود در حوزه های علمیه از فعالیت ها و اقدامات و تلاش های ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در ارتباط با امربه معروف و نهی از منکر به یک بیداری جدید برسیم و حس کنیم که نیاز دنیا و آخرت ماست و لازم است که احیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه پرچمدار انقلاب در امر به معروف و نهی از منکر باشد

حوزه علمیه پرچمدار انقلاب در امر به معروف و نهی از منکر باشد