مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-16ورزشي

شریعتی: تبدیل شدن اعتبارات نقدی به اسناد خزانه چالش حوزه ورزش است


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تبدیل شدن اعتبارات نقدی به اسناد خزانه یکی از مهمترین چالش های اجرایی در بحث افتتاح طرح های ورزشی است، گفت: امسال همزمان با هفته تربیت بدنی 16 طرح ورزشی شامل زمین های چمن مصنوعی و سالن های ورزشی در مناطق مختلف استان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مسعود شریعتی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری که منظور اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی در این استان برگزار شد، با بیان این که بر اساس ارزیابی های انجام شده در حوزه ورزش های همگانی، یزد استان برتر کشور است، اظهار کرد: حضور بیش از 100 تیم ورزشی استان در لیگ های کشوری را حاصل اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش قهرمانی است.

وی افزایش 235 هزار مترمربع فضای ورزشی در استان یزد را از جمله دستاوردهای خوب در این حوزه دانست و افزود: طی این سال ها اقدامات از سرعت این روند کاسته شد و عمدتاً حضور در لیگ ها ی کشوری مورد توجه قرار گرفت.

دهقان همچنین از برگزاری 300 برنامه از ابتدای امسال در جهت ترویج ورزش بین خانواده ها خبر داد و گفت: البته برنامه های امسال با محدودیت های کمتری نسبت به پارسال برگزار شده است.

وی از عمده برنامه های هفته جاری را برگزاری نشست نواب رییس هیات های ورزشی استان ذکر کرد و گفت: امسال اجرای طرح توانمندسازی مدیریتی بانوان جهت مدیران ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: تبدیل شدن اعتبارات نقدی به اسناد خزانه چالش حوزه ورزش است

شریعتی: تبدیل شدن اعتبارات نقدی به اسناد خزانه چالش حوزه ورزش است