مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-16اقتصادي

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه و گوشت


یکی از غذاهای مجلسی و بسیار پرطرفدار در بین ما ایرانی ها باقالی پلو با ماهیچه است که از دوران صفویه هم این غذا رایج بوده و علاقمندان زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آف دکور، باقالی پلو جزو غذاهای تجملاتی محسوب می شود.

در ادامه مواد لازم برای تهیه باقالی پلو با ماهیچه را مشاهده می کنید و پس از آن طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه مجلسی را به شما آموزش می دهیم.

در نظر داشته باشید برای این که طعم نهایی باقالی پلو خوشمزه و دلچسب باشد باید نسبت بین مواد اولیه را رعایت کنید و اگر بخواهید مقدار هر کدام از آنها را با توجه به تعداد نفرات افزایش یا کاهش دهید باید با توجه به نسبت بین مواد این کار را انجام دهید.

مواد لازم برای تهیه باقالی پلو با ماهیچه ماهیچه با استخوان گوسفندی :3 عدد پیاز خلالی شده :2 عدد سیر رنده شده :3 حبه برگ مو :3 عدد پودر پاپریکا :1 ق چ فلفل سیاه :نصف ق چ جوز هندی :نصف ق چ زعفران دم کرده :3 ق غ نمک :به میزان لازم برنج :3 پیمانه شوید تازه خرد شده :2 پیمانه باقالی سبز تازه یا فریزری :2 پیمانه سیب زمینی ، کاهو و یا نان لواش :برای ته دیگ طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه با توجه به اینکه باقالی پلو با ماهیچه با برنج آبکشی تهیه می شود بهتر است حدود 4 ساعت قبل برنج را شسته و با مقداری نمک بخیسانید تا موقع پختن برنج خیلی خوب ری کند و ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه و گوشت

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه و گوشت