مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-16سياسي

دو پروژه بنیاد مسکن خراسان جنوبی به بهره برداری رسید


دو پروژه طرح هادی روستای «ماسن» و چهل و یک هزار و چهارصدمین واحد مسکن روستایی خراسان جنوبی با حضور رییس بنیاد مسکن کشور به بهره برداری رسید.

- ؛ حمید ملانوری در مراسم افتتاح چهل و یک هزار و چهارصدمین واحد مسکن روستایی استان در روستای ماسن و طرح هادی این منطقه که با حضور نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همراه بود، اظهارکرد: روستا از جوامع باارزش و با اهمیت برای کشور است لذا برای توسعه و عمران و آبادی آن تلاش های زیادی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی خود را مکلف کرده اند که خدمات مورد نیاز جامعه را برای روستاها تأمین کنند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: این خدمات ضمن اینکه شرایط زندگی را در مناطق روستایی تسهیل می نماید، از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری کرده و حتی مهاجرت معکوس را سبب می شود.

ملانوری با تأکید بر اینکه مهمترین موضوع در روستاها اشتغال است، گفت: ایجاد زیرساخت های آموزشی، بهداشتی، رفاهی، ارتباطات و برخورداری از آب و برق و گاز از نیازهای ضروری و اولیه است که تأمین آن در روستاها به طور ویژه در دستور کار دستگاه ها قرار دارد.

وی متذکر شد: برخی موارد مثل اجرای طرح های هادی کمک می کند که مسیر توسعه روستا و زمینه ایجاد زیرساخت ها به صورت علمی و فنی هموار گردد و خدمات دهی تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پروژه بنیاد مسکن خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

دو پروژه بنیاد مسکن خراسان جنوبی به بهره برداری رسید