مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-16سياسي

فضاسازی شهری برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان


دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان از آغاز فضاسازی شهری توسط ادارات و دستگاه های اجرایی در این راستا خبر داد.

- ایسنا/زنجان دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان از آغاز فضاسازی شهری توسط ادارات و دستگاه های اجرایی در این راستا خبر داد.

مصطفی دودانگه ظهر امروز (24 مهرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، اظهار کرد: گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است؛ چراکه یکی از مهم ترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و جامعه ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد، همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

وی افزود: تجلیل از مقام والای شهیدان، نشر و توسعه فرهنگ ناب و ارزشمند دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان، معرفی الگوهای ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده، ایجاد بستر مناسب برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد فضای فرهنگی مبتنی بر ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تقویت روحیه استکبارستیزی، مصون سازی جامعه هدف در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و تقویت روحیه انقلابی گری و ولایت مداری از اهداف فرهنگی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان بوده و در حقیقت دفاع مقدس و این کنگره یک دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی شهری برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان

فضاسازی شهری برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان